Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • All Marketers Are Liars

  • The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World
  • Auteur(s): Seth Godin
  • Narrateur(s): Seth Godin
  • Durée: 4 h et 17 min
  • 4,5 out of 5 stars (110 évaluations)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de All Marketers Are Liars

All Marketers Are Liars

Auteur(s): Seth Godin
Narrateur(s): Seth Godin
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00$

Acheter pour 25,00$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Every marketer tells a story. And if they do it right, we believe them. We believe that wine tastes better in a $20 glass than a $1 glass. We believe that an $80,000 Porsche Cayenne is vastly superior to a $36,000 VW Touareg, which is virtually the same car. We believe that $225 Pumas will make our feet feel better, and look cooler, than $20 no-names... and believing it makes it true.

Successful marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story. A story we want to believe.

This is a book about doing what consumers demand; painting vivid pictures that they choose to believe. Every organization, from nonprofits to car companies, from political campaigns to wineglass blowers, must understand that the rules have changed (again). In an economy where the richest have an infinite number of choices (and no time to make them), every organization is a marketer and all marketing is about telling stories.

Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner or the iPod.

But beware: If your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. Marketers fail when they are selfish and scurrilous, when they abuse the tools of their trade and make the world worse. That's a lesson learned the hard way by telemarketers and Marlboro.

This is a powerful book for anyone who wants to create things people truly want as opposed to commodities that people merely need.

©2005 Seth Godin (P)2005 Audible, Inc.

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de All Marketers Are Liars

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    70
  • 4 étoiles
    30
  • 3 étoiles
    4
  • 2 étoiles
    4
  • 1 étoile
    2
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    70
  • 4 étoiles
    19
  • 3 étoiles
    5
  • 2 étoiles
    3
  • 1 étoile
    2
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    67
  • 4 étoiles
    24
  • 3 étoiles
    4
  • 2 étoiles
    3
  • 1 étoile
    1

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Powerful book about why you must tell a good story

I've enjoyed all Seth Godin's books, but this one was especially solid and in my opinion, actionable. It definitely reframed the way I think about marketing as a whole, and will definitely affect any of my future marketing efforts. Highly recommended!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

4 les gens ont trouvé cela utile

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Easy to understand and apply

Seth Godin never disappoints. His storytelling...I mean the lies he tells... are enjoyable, practical, and simple to adapt to any business IF you have the creativity, determination and authentic desire to help need to build a great business.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

2 les gens ont trouvé cela utile

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Love, Love, Love

I like this so much I'm listening again. Everyone who wonders why their business isn't thriving should read this.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Great Read

This great little gem provides insights into that elusive ingredient when addressing your audience, worldview.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Phenomenal author. Changed my entire worldview

Seth godin is an authentic author for adopting in to the consumers point of view.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    1 out of 5 stars
  • Performance
    1 out of 5 stars
  • Histoire
    4 out of 5 stars

Very choppy recording

The content seems good but it the recording sounds like it cuts out every few seconds. So annoying

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    3 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    3 out of 5 stars

A lot of fluff without much substance.

I really like Seth Godin, but I found this book to be very lacking when it comes to advice to create ones own marketing. There’s a lot of emphasis on storytelling, being remarkable and being authentic but it doesn’t do much to actually explain how to create tell the story.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Excellent read with compelling thought joggers

I love when an author uses real life stories to establish the theories basis. Incredibly interesting and fulfilling read.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

love the story

I love the way Seth Godin is telling a story.
it was interesting to listen to what a great story is made out of.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    4 out of 5 stars

marketing potential crash course

learn a lot about marketing from somebody who's passionate and knowledgeable about the topic and find out what it can do for you and how did best to use it in your Pursuits for a better world

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.