Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de The Science of Influence

The Science of Influence

Auteur(s): Brian Tracy, Dan Strutzel
Narrateur(s): Dan Strutzel, Brian Tracy
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26$

Acheter pour 22,26$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

One of the most crucial skills for everyone to develop is influence. Without it, human relations are ineffective at best, and disastrous at worst.

Whether you're trying to communicate your business idea to an investor, encourage your children to embrace your moral values, or break an addiction to endless web surfing - if you lack the skill of influence, you will be unable to convince yourself or anyone else.

The human mind is like a titanium lock. If you communicate poorly - through endless talking, inattentive listening, or over-the-top pressure - it's like spinning the numbers on the lock over and over uselessly. But if you develop the key skills of influence, it's like knowing the exact combination to that lock and gaining access to the consciousness of another person - or to your own.

This book provides the right combination to that highly guarded lock. It will show you the skills of influence. It will enable you to produce incredible results - happier personal relationships, more sales, more profitable partnerships, and an increased ability to hold yourself to commitments that are important to you.

©2019 Brian Tracy and Dan Strutzel (P)2019 Gildan Media

Ce que les auditeurs disent de The Science of Influence

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 0 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 0 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.