Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de HBR's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2

HBR's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2

Auteur(s): Harvard Business Review
Narrateur(s): Mike Lenz, Janet Metzger
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 17,81$

Acheter pour 17,81$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Do you have the right strategy to lead your company into the future?

Get more of the management ideas you want, from the authors you trust, with HBR's 10 Must Reads on Strategy (Vol. 2). We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you combat new competitors and define the best strategy for your company.

With insights from leading experts including Michael E. Porter, A. G. Lafley, and Clayton M. Christensen, this book will inspire you to: choose a strategy that meets the demands of your competitive environment; identify the signals of disruption and take steps to avoid it; understand lean methodology and how it is changing business; transform your products and services into platforms; instill your strategy with creativity and purpose; and generate value for your company, while also contributing to society.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Harvard Business Publishing Corporation (P)2020 Gildan Media

Ce que les auditeurs disent de HBR's 10 Must Reads on Strategy, Vol. 2

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.