
Lidl in the Morning, Armani in the Evening: The New Consumer Reality
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In this episode of The Better Growth Blueprint, host Kai Bandilla speaks with Martin Crépy, Senior Partner and Managing Partner Consumer, about the rising polarization of consumer behaviour and what it means for businesses in 2025. Martin explains how brands can navigate shifting consumer habits, from downtrading to premium purchases, and why understanding both consumers and shoppers is critical for growth. Discover the importance of precise segmentation, agile pricing strategies, and the role of sustainability as a new purchasing norm.
For more resources, please visit: https://www.simon-kucher.com/
Ce que les auditeurs disent de Lidl in the Morning, Armani in the Evening: The New Consumer Reality
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.