Résultats de "James M. Lang" dans Toutes les catégories
-
-
Small Teaching
- Everyday Lessons from the Science of Learning
- Auteur(s): James M. Lang
- Narrateur(s): Daniel Thomas May
- Durée: 7 h et 27 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Research into how we learn has opened the door for utilizing cognitive theory to facilitate better student learning. But that's easier said than done. Many books about cognitive theory introduce radical but impractical theories, failing to make the connection to the classroom. In Small Teaching, James Lang presents a strategy for improving student learning with a series of modest but powerful changes that make a big difference - many of which can be put into practice in a single class period.
-
Small Teaching
- Everyday Lessons from the Science of Learning
- Narrateur(s): Daniel Thomas May
- Durée: 7 h et 27 min
- Date de publication: 2019-06-11
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 22,26$ ou 1 crédit
Prix réduit: 22,26$ ou 1 crédit
-
-
-
Distracted
- Why Students Can't Focus and What You Can Do About It
- Auteur(s): James M. Lang
- Narrateur(s): Caitlin Davies
- Durée: 8 h et 34 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Why is it so hard to get students to pay attention? Conventional wisdom blames iPhones, insisting that access to technology has ruined students' ability to focus. The logical response is to ban electronics in class. But acclaimed educator James M. Lang argues that this solution obscures a deeper problem: how we teach is often at odds with how students learn. Classrooms are designed to force students into long periods of intense focus, but emerging science reveals that the brain is wired for distraction. We learn best when able to actively seek and synthesize new information.
-
Distracted
- Why Students Can't Focus and What You Can Do About It
- Narrateur(s): Caitlin Davies
- Durée: 8 h et 34 min
- Date de publication: 2020-10-20
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 25,24$ ou 1 crédit
Prix réduit: 25,24$ ou 1 crédit
-
-
-
Small Teaching Online
- Applying Learning Science in Online Classes
- Auteur(s): Flower Darby, James M. Lang - contributor
- Narrateur(s): Chloe Dolandis
- Durée: 6 h et 56 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
The concept of small teaching is simple: Small and strategic changes have enormous power to improve student learning. Instructors face unique and specific challenges when teaching an online course. This book offers small teaching strategies that will positively impact the online classroom.
-
Small Teaching Online
- Applying Learning Science in Online Classes
- Narrateur(s): Chloe Dolandis
- Durée: 6 h et 56 min
- Date de publication: 2021-11-30
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 22,26$ ou 1 crédit
Prix réduit: 22,26$ ou 1 crédit
-
-
-
Small Teaching K-8
- Igniting the Teaching Spark with the Science of Learning
- Auteur(s): Sarah Connell Sanders, James M. Lang - contributor
- Narrateur(s): Sarah Welborn
- Durée: 7 h et 58 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
In Small Teaching K-8, a team of veteran educators bridges the gap between cognitive theory and the K-8 classroom environment, applying the same foundational research found in author James Lang's bestselling Small Teaching to the elementary and middle school setting. The book demonstrates how to integrate simple interventions into pre-existing pedagogical techniques to dramatically improve student outcomes.
-
Small Teaching K-8
- Igniting the Teaching Spark with the Science of Learning
- Narrateur(s): Sarah Welborn
- Durée: 7 h et 58 min
- Date de publication: 2023-01-31
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 22,26$ ou 1 crédit
Prix réduit: 22,26$ ou 1 crédit
-