Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
Grading for Equity
- What It Is, Why It Matters, and How It Can Transform Schools and Classrooms
- Narrateur(s): Jason Klamm
- Durée: 10 h
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 28,90$
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Description
“Joe Feldman shows us how we can use grading to help students become the leaders of their own learning and lift the veil on how to succeed. . . . This must-have book will help teachers learn to implement improved, equity-focused grading for impact.” --Zaretta Hammond, Author of Culturally Responsive Teaching & The Brain
Crack open the grading conversation
Here at last—and none too soon—is a resource that delivers the research base, tools, and courage to tackle one of the most challenging and emotionally charged conversations in today’s schools: our inconsistent grading practices and the ways they can inadvertently perpetuate the achievement and opportunity gaps among our students.
With Grading for Equity, Joe Feldman cuts to the core of the conversation, revealing how grading practices that are accurate, bias-resistant, and motivational will improve learning, minimize grade inflation, reduce failure rates, and become a lever for creating stronger teacher-student relationships and more caring classrooms. Essential for schoolwide and individual book study or for student advocates, Grading for Equity provides
- A critical historical backdrop, describing how our inherited system of grading was originally set up as a sorting mechanism to provide or deny opportunity, control students, and endorse a “fixed mindset” about students’ academic potential—practices that are still in place a century later
- A summary of the research on motivation and equitable teaching and learning, establishing a rock-solid foundation and a “true north” orientation toward equitable grading practices
- Specific grading practices that are more equitable, along with teacher examples, strategies to solve common hiccups and concerns, and evidence of effectiveness
- Reflection tools for facilitating individual or group engagement and understanding
As Joe writes, “Grading practices are a mirror not just for students, but for us as their teachers.” Each one of us should start by asking, “What do my grading practices say about who I am and what I believe?” Then, let’s make the choice to do things differently . . . with Grading for Equity as a go-to reference.
D'autres livres audio du même...
Vous aimez les livres ? Vous adorerez Audible.
Transformez votre journée
Remplacez le défilement sans fin sur votre téléphone par l'écoute illimitée. Oui, les tâches domestiques peuvent être agréables !
Écoutez partout
Téléchargez des titres et écoutez-les en mode hors ligne, où que vous soyez dans le monde.
Emportez toute votre bibliothèque avec vous
Vos histoires vous accompagnent où que vous alliez. Les livres audio sont parfaits pour voyager léger.
Apprenez en écoutant
Découvrez des histoires qui peuvent changer votre perspective, votre bien-être et votre vie.
Atteignez vos objectifs de lecture
Impossible de tourner les pages en conduisant... mais écouter un livre, ça, vous pouvez !
Trouvez votre style
Avec des milliers de titres à découvrir, il y en a pour tous les goûts.