Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Public Double-Team for the Street Fighter

Public Double-Team for the Street Fighter

Auteur(s): Samantha Sampson
Narrateur(s): Vivian Lee Fox
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 5,22$

Acheter pour 5,22$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Adalia is excited to be able to sit on a panel at the convention to discuss violence in video games, and she’s especially excited to do it in costume as Sun-Mi, one of the most popular (and sexiest) video game characters of all time. She’s also overjoyed that her two very attractive friends Bill and Peter are dressed up as other characters from the game! Things get a bit out of control before long, though. This hot little cosplay girl is about to find that no special combination of moves is going to keep her street fighter friends from taking the warrior princess completely…tied up and in front of everybody!

Warning: This book contains very explicit descriptions of sexual activity during a double-team sex encounter. It includes roleplay, cosplay, public sex, bondage, deep throat, rough sex, and semen swallowing. It is intended for mature listeners who will not be offended by graphic depictions of sex acts between consenting adults.

©2013 Naughty Daydreams Press (P)2014 Lyrical Lip Service, LLC.

Ce que les auditeurs disent de Public Double-Team for the Street Fighter

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.