A Natural History of the Studio
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
0,00 $ pour vos 30 premiers jours
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Obtenez 3 mois à 0,99 $ par mois + 20 $ de crédit Audible
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Précommander pour 17,79 $
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
-
William Kentridge
À propos de cet audio
What is of us, and what is not? Where to find our edge? This is another theme of these talks: what is me and what is the world beyond me? And particularly, what are the negotiations that happen at this border, the meeting point where the world comes towards us, and we go out to meet it?
For more than three decades, South African artist William Kentridge has created a vast body of work of charcoal, pencil, and black ink drawings and multimedia installations about history and politics that have been exhibited in museums, opera and art houses, film centers, galleries, and outdoor installations worldwide. At the same time, his creative work has stretched the boundaries of the very media he employs.
The six chapters of A Natural History of the Studio immerse us in the artistic, intellectual, and production processes of his outstanding body of work. They also provide philosophical, autobiographical, technical, and practical commentary and give intimate insight into the studios where he has created throughout his life—from his first workspace as a young student to his current studio in Johannesburg, where all his projects start.
A Natural History of the Studio is not only a must-read for admirers of Kentridge’s work, but also a vibrant personal and philosophical exploration of the creative process and a critical look at the world and the human condition.
Pas encore de commentaire