Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Authentic Marketing

  • How to Capture Hearts and Minds Through the Power of Purpose
  • Auteur(s): Larry Weber
  • Narrateur(s): Jordan Ahnquist
  • Durée: 5 h et 4 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Authentic Marketing

Authentic Marketing

Auteur(s): Larry Weber
Narrateur(s): Jordan Ahnquist
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 17,81$

Acheter pour 17,81$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Authentic Marketing offers a forward-thinking approach to achieving an entirely new level of engagement with today's purpose-driven and skeptical audiences. The heart of this process involves finding the soul of your organization. When moral purpose becomes central to your organization, it can deliver benefits to both the bottom line and mankind: a profit meets purpose proposition.

This path requires a reinvention of today's dated business model, abolishing the inefficient, siloed approach of developing a business strategy first and then later creating separate strategies for marketing, HR, manufacturing, R&D, etc. The new integrated model fuses a tight integration of business, technology innovation and engagement strategies, all of which are bound together by a company's moral purpose.

When moral purpose is central to an organization's core, everything branches out from a place of authenticity. Rather than a siloed CSR effort, you develop employee and customer relationships based on real - not curated - connections with a brand's moral mission. You build true engagement, trust, and evangelism. And, along the way, your customers will actually help to co-create your brand.

©2019 John Wiley & Sons, Inc. (P)2019 Gildan Media

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Authentic Marketing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.