Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Freemium

Freemium

How Zoom, HubSpot, Atlassian, and Other Top Companies Use Product-Led Growth ... for Low-Cost Customer Acquisition and Expansion

Précommander avec l'offre Précommander avec l'essai gratuit
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Freemium

Auteur(s): Dave Boyce
Narrateur(s): Nick Mondelli
Précommander avec l'offre Précommander avec l'essai gratuit

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Précommander pour 21,92 $

Précommander pour 21,92 $

À propos de cet audio

Companies like Dropbox, Zoom, Slack, Atlassian, and DocuSign grew into multibillion-dollar companies using the three-step "Freemium" product strategy: (1) instead of hiring an expensive sales force, give away software for free; (2) let happy users tell others; (3) offer a premium subscription version, producing a recurring revenue stream. Over the last three decades, Freemium strategy has evolved into a practice known to tech industry insiders as "product-led growth."

Freemium is the authoritative guide to product-led growth, written by Silicon Valley entrepreneur and Harvard MBA Dave Boyce, who teaches the first MBA-level course on the topic. Freemium explains how to develop a product that can sell itself, how to ward off competitors, and how to seamlessly move upmarket, selling to larger customers. It details how the product itself (instead of expensive employees) can be used for customer onboarding, customer service, and customer retention. Freemium also details how non-software companies and enterprise sales-led companies are combining product-led growth tactics with more traditional go-to-market initiatives.

Competing in nearly every tech-related industry today requires an understanding of the principles of product-led growth. Freemium is the comprehensive, practical handbook for this unicorn-building strategy.

©2025 David J. Broyce (P)2026 Tantor Media
Pas encore de commentaire