
Be Our Guest
Perfecting the Art of Customer Service
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
3 mois gratuits
Acheter pour 30,55 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Barry Abrams
-
Auteur(s):
-
The Disney Institute
-
Theodore Kinni
À propos de cet audio
Exceeding expectations rather than simply satisfying them is the cornerstone of the Disney approach to customer service. Now, in honor of the 10th anniversary of the original Be Our Guest, the Disney Institute, which specializes in helping professionals see new possibilities through concepts not found in the typical workplace, is revealing even more of the business behind the magic of quality service. During the last 25 years, thousands of professionals from more than 35 countries and more than 40 industries have attended business programs at Disney Institute and learned how to adapt the Disney approach for their own organizations.
©2011 Disney Enterprises, Inc. (P)2015 TantorA great look into the science behind one of the best customer service oriented companies in the world
great book
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Excellent
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
What a great read.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
narrator was very difficult to listen to...
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.