Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Brainfluence

  • 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
  • Auteur(s): Roger Dooley
  • Narrateur(s): Mark Ashby
  • Durée: 7 h et 14 min
  • 5,0 out of 5 stars (2 évaluations)

1 crédit par mois pour vous procurer le titre de votre choix – ce titre vous appartient.
Le catalogue Plus – écoutez à volonté des milliers de productions originales, de balados et de livres audio.
Après 30 jours, 14,95$/mois + taxes applicables. Annulable en tout temps.
Page de couverture de Brainfluence

Brainfluence

Auteur(s): Roger Dooley
Narrateur(s): Mark Ashby
Essayer pour 0,00$

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00$

Acheter pour 25,00$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Practical techniques for applying neuroscience and behavior research to attract new customers.

Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior technology and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions. 

With quick and easy takeaways offered in 60 short chapters, this book contains key strategies for targeting consumers through in-person sales, online and print ads, and other marketing mediums. This scientific approach to marketing has helped many well-known brands and companies determine how to best market their products to different demographics and consumer groups. 

  • Discover ways for brands and products to form emotional bonds with customers 
  • Find ideas for small businesses and non-profits 

Roger Dooley is the creator and publisher of Neuromarketing, the most popular blog on using brain and behavior research in marketing, advertising, and sales. Brainfluence delivers the latest insights and research, and will give you an edge in your marketing, advertising, and sales efforts. 

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.   

©2012 Roger Dooley (P)2012 Audible, Inc.

Ce que les auditeurs disent de Brainfluence

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.
Trier :
Trier par:
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    2 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars
Image de profil pour pavlos elenis
  • pavlos elenis
  • 2021-01-19

Annoying guy cheap narration destroyed book

Very interesting things said taken from other books but the narrator is VERY BAD. HE IS READING THE BOOK HE DIDN'T EVEN PRACTICE I THINK. difficult to follow because of his voice and wrong reading

Something went wrong. Please try again in a few minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile