Business Etiquette
Yuva Professionals ke Liye Ek Guide
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
0,00 $ pour vos 30 premiers jours
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
0,99 $/mois pendant vos 3 premiers mois
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres
gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 11,40 $
-
Narrateur(s):
-
Swasti Shree Sharma
À propos de cet audio
The first interview. Handling a difficult boss. The power of words. Networking. Small talk. Dressing for a cocktail dinner. Holding chopsticks. Drinking wine. Twitter etiquette. Sexual harassment in office. Remembering names. Receiving compliments. Women travelling alone. Thank you notes. The opportunities created by a fast-globalizing world have led to executives jet-setting across the globe wining and dining, negotiating, and networking for business. Indian executives, who are brand ambassadors of both their company and their country, too are making a mark on the global stage, and increasingly find themselves in a number of situations where their people skills can make all the difference. This Hindi translation of Business Etiquette shows us the art of creating a positive impression through the ABC of good manners: Appearance, Behaviour, and Communication. Shital Kakkar Mehra, one of India's best-known corporate etiquette trainers, teaches us how to create our own brand, dine with grace, mingle with ease and conduct business keeping in mind racial, gender, and cultural diversities. It's a one-stop guide to side-stepping those embarrassing slip-ups and awkward gestures, and sailing through the complexities of modern-day office life with ease.
Pas encore de commentaire