Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Cameron and Botox's Adventures: Botox Goes to School

  • Auteur(s): Corey Smith
  • Narrateur(s): Ben Hauck
  • Durée: 8 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Cameron and Botox's Adventures: Botox Goes to School

Cameron and Botox's Adventures: Botox Goes to School

Auteur(s): Corey Smith
Narrateur(s): Ben Hauck
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 4,95$

Acheter pour 4,95$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

It’s time to spark your kid’s imagination!   

Cameron, a five-year-old boy with a big imagination, is the best friend of the wrinkleless little bulldog Botox. Cameron is the only person who can hear Botox talk while everyone only hears him barking.   

In this second book of the Cameron and Botox Adventures series, our two funny protagonists are going to learn more about each other...literally going to school together!    

This time Botox has in fact followed Cameron to school, but now he’s very hungry because he ran after Cameron’s school bus to reach him.  

What will Botox and Cameron do in this new adventure? 

Cameron and Botox Adventures: Botox Goes to School is the second book of a three-book series by Corey Smith. Each book provides informative info about dogs on a level a child can understand.   

©2020 Corey Smith (P)2020 Corey Smith

Ce que les auditeurs disent de Cameron and Botox's Adventures: Botox Goes to School

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.