
Corporate Game Theory: Strategizing, Thinking & Playing the Corporate Game
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 18,74 $
-
Narrateur(s):
-
Simon de Deney
-
Auteur(s):
-
John Mark Gray
À propos de cet audio
The corporate world is a complex game that must be mastered in order to achieve great success and rise up the organizational ladder. There are many rewards for the winners in this game-playing environment, but it is also fraught with countless obstacles that must be overcome to enjoy the high-upside possibilities.
As with many things in life, the corporate world can be quite brutal for the losers in this competitive ecosystem of complicated relationships and diverse behaviors that must be effectively navigated in the course of playing the strategic game. Ergo, learn to play the game of office politics or suffer the unkind consequences of being destroyed on the corporate battlefield.
©2020 John Mark Gray (P)2020 John Mark Gray
Pas encore de commentaire