Creating Trauma-Informed, Strengths-Based Classrooms
Teacher Strategies for Nurturing Students' Healing, Growth, and Learning
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 35,25 $
-
Narrateur(s):
-
Nikki Thomas
-
Auteur(s):
-
Tom Brunzell
-
Jacolyn Norrish
À propos de cet audio
Trauma-informed, strengths-based classrooms are built upon three core aims: to support children to build their self-regulatory capacities, to build a sense of relatedness and belonging at school, and to integrate wellbeing principles that nurture growth and identify strengths. Taking conventional approaches to trauma one step further, teachers may create a classroom environment which helps students to meet their own needs in a healthy way and progress academically.
Based on the successful Berry Street education strategies pioneered by the authors, this audiobook also includes comprehensive case studies, learning points and opportunities for self-reflection, fully supporting teachers to implement these strategies within the classroom.
(P) 2019 Folio Literary Management©2022 Tom Brunzell and Jacolyn Norrish
Empowering
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.