Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Customer Experience for Dummies

Customer Experience for Dummies

Auteur(s): Roy Barnes, Bob Kelleher
Narrateur(s): Stephen R. Thorne
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,83$

Acheter pour 27,83$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

A positive customer experience is absolutely essential to keeping your business relevant. Today's business owners need to know how to connect and engage with their customers through a variety of different channels, including online reviews and word of mouth. Customer Experience for Dummies helps you listen to your customers and offers friendly, practical, and easy-to-implement solutions for incorporating customer engagement into your business plans and keep the crowds singing your praises.

The book will show you simple and attainable ways to increase customer experience and generate sales growth, competitive advantage, and profitability. You'll get the know-how to successfully optimize social media to create more loyal customers, provide feedback that keeps them coming back for more, become a trustworthy and transparent entity that receives positive reviews, and so much more.

  • Gives you the tools you need to target customers more precisely
  • Helps you implement new social and mobile strategies
  • Shows you how to generate and maintain customer loyalty in order to achieve success through multiple channels
©2015 John Wiley & Sons, Inc. (P)2020 Tantor

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Customer Experience for Dummies

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.