Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Customer Magic: The Macquarie Way

  • How to Reimagine Customer Experience to Transform Your Business
  • Auteur(s): Joseph A. Michelli
  • Narrateur(s): Joseph A. Michelli
  • Durée: 4 h et 24 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Customer Magic: The Macquarie Way

Customer Magic: The Macquarie Way

Auteur(s): Joseph A. Michelli
Narrateur(s): Joseph A. Michelli
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 15,10$

Acheter pour 15,10$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

It takes a special kind of magic for a challenger brand to achieve seemingly impossible customer-centric results. It’s that magic that makes Australian telecommunications company Macquarie Technology world leaders in award-winning customer experience. Joseph A. Michelli—the bestselling author of books about brands renowned for their stellar service and outstanding growth, such as The Ritz-Carlton, Mercedes-Benz, and Starbucks—was so impressed by Macquarie’s ability to deliver transformative customer experiences that he felt compelled to write this book. Customer Magic is a practical, easy-to-digest guide that, consistent with Macquarie’s commitment to delivering customer value, shares transferrable knowledge on how to identify and solve customer pain points; craft a compelling unique value proposition; attract, select, grow, and retain customer service talent and subject matter expertise; set, measure, track, and incentivize mission-critical business goals and customer-driven growth; innovate solutions that meet your customers’ stated and unstated needs; and maintain a growth mindset and leave a legacy of success.

©2023 Joseph A. Michelli (P)2024 Blackstone Publishing

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Customer Magic: The Macquarie Way

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.