Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
Customers for the Long Term
- Best Practices
- Narrateur(s): Deaver Brown
- Durée: 59 min
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 5,04$
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Description
The author emphasizes that the Board of Directors should start every meeting discussing the customers. What are they thinking? How is our franchise doing? What are the metrics of repeat business? And similar questions. Why? Because financials are reasonably straightforward, most board members are good at understanding them without conversation, and customers are the foundation of every organization. The author points out this is equally true for educational institutions, regarding alumni and students, often considered mere irritants in Board discussions. Who is to be served? The management? The shareholders are those constituents.
The author points out that close listening to the wants, dislikes, and desires of the customers is the foundation of profit, as the great marketing companies have found - from P&G, to Coke, to IBM. When Lou Gerstner, turnaround expert extraordinaire from McKinsey, took over IBM, he penciled in 40% of his time to listen to customers. What were they thinking? What did they want? A long-term customer of a simple product like Corn Flakes or Cool Whip can mean thousands and thousands of dollars over a lifetime - and a good news messenger as well. A loyal car customer can mean 250,000 or more over a lifetime.
Start here. With the customer. The great companies do from Apple to Amazon; the great educational institutions do from Harvard to Stanford; the weaker ones get off course such as McDonald's did (too pricey) but recovered. The magic of Apple is their long term customers...like them. We all should take note.
D'autres livres audio du même...
Vous aimez les livres ? Vous adorerez Audible.
![Placeholder Image Alt Text](https://m.media-amazon.com/images/G/01/Audible/DesignSystem/Sandbox/Lego/CaptionedImage/captioned-image-07.jpg)
Transformez votre journée
Remplacez le défilement sans fin sur votre téléphone par l'écoute illimitée. Oui, les tâches domestiques peuvent être agréables !
![Placeholder Image Alt Text](https://m.media-amazon.com/images/G/01/Audible/DesignSystem/Sandbox/Lego/CaptionedImage/captioned-image-05.jpg)
Écoutez partout
Téléchargez des titres et écoutez-les en mode hors ligne, où que vous soyez dans le monde.
![Placeholder Image Alt Text](https://m.media-amazon.com/images/G/01/Audible/DesignSystem/Sandbox/Lego/CaptionedImage/captioned-image-03.jpg)
Emportez toute votre bibliothèque avec vous
Vos histoires vous accompagnent où que vous alliez. Les livres audio sont parfaits pour voyager léger.
![Placeholder Image Alt Text](https://m.media-amazon.com/images/G/01/Audible/DesignSystem/Sandbox/Lego/CaptionedImage/captioned-image-06.jpg)
Apprenez en écoutant
Découvrez des histoires qui peuvent changer votre perspective, votre bien-être et votre vie.
![Placeholder Image Alt Text](https://m.media-amazon.com/images/G/01/Audible/DesignSystem/Sandbox/Lego/CaptionedImage/captioned-image-08.jpg)
Atteignez vos objectifs de lecture
Impossible de tourner les pages en conduisant... mais écouter un livre, ça, vous pouvez !
![Placeholder Image Alt Text](https://m.media-amazon.com/images/G/01/Audible/DesignSystem/Sandbox/Lego/CaptionedImage/captioned-image-02.jpg)
Trouvez votre style
Avec des milliers de titres à découvrir, il y en a pour tous les goûts.