Page de couverture de Deliberative Policymaking

Deliberative Policymaking

Redesigning How We Make Education Policy

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Précommander : Essayez pour 0,00$
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Deliberative Policymaking

Auteur(s): Elizabeth Grant
Narrateur(s): Lisa S. Ware
Précommander : Essayez pour 0,00$

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Précommander pour 14,02 $

Précommander pour 14,02 $

Confirmer la précommande
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

A Choice Outstanding Academic Title of the Year

In Deliberative Policymaking, Elizabeth Grant advances a fresh framework for making collective decisions about US schools. Grant argues that education policy can be made better by improving education policymaking methods. Informed by accounts of policymaking actions as well as her own experience, she offers a keen assessment of which components of existing education policy and policymaking have been effective and which have not.

Grant presents new approaches to the craft of policymaking. She endorses policy design thinking, including user-centered design; greater attention to education statecraft, such as reinforcing federal-state relations; and partnering with intermediaries who can help policymakers determine where the public interest lies. She underscores how these practices support democratized policymaking and implementation, which can lead to more inclusive, equitable policy.

Grant notes that the success of policy work depends on civic capacity to initiate and sustain improvement efforts, and on policy's ability to meet the demands of the time. This book is essential for anyone who makes policy or is interested in education reform.

©2024 the President and Fellows of Harvard College (P)2024 Tantor Media
Éducation

Ce que les auditeurs disent de Deliberative Policymaking

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.