OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE. Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois. Profiter de l'offre.
Page de couverture de Districts That Succeed

Districts That Succeed

Breaking the Correlation Between Race, Poverty, and Achievement

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Districts That Succeed

Auteur(s): Karin Chenoweth
Narrateur(s): Sara Sheckells
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

À propos de cet audio

In Districts That Succeed, long-time education writer Karin Chenoweth turns her attention from effective schools to effective districts. Leveraging new, cutting-edge national research on district performance as well as in-depth reporting, Chenoweth profiles five districts that have successfully broken the correlation between race, poverty, and achievement.

Focusing on high performing or rapidly improving districts that serve children of color and children from low-income backgrounds, the book explores the common elements that have led to the districts' successes. Districts That Succeed reveals that helping more students achieve is not a matter of adopting a program or practice. Rather, it requires developing a district-wide culture where all adults feel responsible for the academic well-being of students and adopt systems and processes that support that culture. Chenoweth explores how districts have organized themselves to look at data to guide improvement. Her research highlights the essential role of districts in closing achievement gaps and illustrates how successful outliers can serve as resources for other districts.

With important lessons for district leaders and policy makers, Chenoweth offers the hard-won wisdom of educators who understand the power of schools to, as one superintendent says, "change the path of poverty."

©2021 the President and Fellows of Harvard College (P)2021 Tantor Media
Éducation
Pas encore de commentaire