Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Divestitures

  • Creating Value Through Strategy, Structure, and Implementation
  • Auteur(s): Emilie R. Feldman
  • Narrateur(s): Barry Abrams
  • Durée: 7 h et 21 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Divestitures

Divestitures

Auteur(s): Emilie R. Feldman
Narrateur(s): Barry Abrams
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26$

Acheter pour 22,26$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

You've focused on mergers and acquisitions, but how much do you know about divestitures? Wharton professor Emilie R. Feldman provides a comprehensive primer on what strategic objectives divestitures can achieve, which businesses divestitures typically involve, what divestiture structures companies can choose from, and how to implement divestitures to maximize their financial benefits.

Divestitures are among the hottest transactional structures today. Divestitures: Creating Value Through Strategy, Structure, and Implementation shows executives, board members, transactional advisors, educators, and others how strategic divestitures can be used to enhance corporate value and performance. The book is organized into three sections: Strategy: Remove problems, improve focus, reconfigure the corporate portfolio, and address regulatory requirements; Structure: Sales, spinoffs, equity carveouts, Reverse Morris Trusts, joint ventures, and tracking stocks; and Implementation: Separate the divested business, reconfigure internal processes, and reshape external perceptions.

This essential book fills major gaps in the professional and academic markets, providing the only available rigorous, research-based treatment of this important strategic tool.

©2023 Emilie R. Feldman (P)2022 McGraw Hill-Ascent Audio

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Divestitures

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.