
Eating the Big Fish
How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, 2nd Edition
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 27,83 $
-
Narrateur(s):
-
A. T. Chandler
-
Auteur(s):
-
Adam Morgan
À propos de cet audio
The second edition of the international best seller, now revised and updated....
This second edition of contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies web links to view interviews online, and offers supplementary downloadable information.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2009 Adam Morgan (P)2012 Audible, Inc.
Pas encore de commentaire