Page de couverture de Everyday PR

Everyday PR

Harnessing Public Relations to Build Relationships, Brands & Businesses

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Everyday PR

Auteur(s): Gina Rubel
Narrateur(s): Catherine O'Connor
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The only PR book you’ll ever need

For decades, high-profile corporate and law firm leaders have called on Gina Rubel, president and CEO of Furia Rubel Communications, for high-stakes public relations, crisis planning, and incident response support.

In Everyday PR: Harnessing Public Relations to Build Relationships, Brands & Businesses, Rubel draws upon her deep experience in all aspects of PR to help business owners, corporate executives, marketing professionals, and communications students of all types identify and capitalize on opportunities to grow their businesses.

Rubel reveals the secrets and tools that helped her become recognized by PRNews as one of their Top Women in the Industry in the category of Innovators, including:

  • Eight steps for developing a strategic public relations plan
  • How to speak the language of journalists
  • How to write a press release that gets noticed
  • The right way to infuse diversity, inclusion, and social responsibility into your message
  • Cutting-edge best practices for internal as well as external communications

This is the ultimate no-nonsense, practical handbook to mastering the art and science of leaving a lasting, positive impression that is vital to success in today’s image-conscious world.

©2023 Gina Rubel (P)2024 Gina Rubel
Marketing et ventes Relations publiques Inspirant Entreprise Marketing

Ce que les auditeurs disent de Everyday PR

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.