Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Focus

Focus

Auteur(s): Harvard Business Review
Narrateur(s): Carolyn Jania, Mike Lenz
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 10,01$

Acheter pour 10,01$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

The importance of achieving focus goes well beyond your own productivity.

Deep focus allows you to lead others successfully, find clarity amid uncertainty, and heighten your sense of professional fulfillment.

Yet the forces that challenge sustained focus range from dinging phones to office politics to life's everyday worries. This book explains how to strengthen your ability to focus, manage your team's attention, and break the cycle of distraction.

This volume includes the work of Daniel Goleman

Heidi Grant, Amy Jen Su, and Rasmus Hougaard.

HOW TO BE HUMAN AT WORK.

The HBR Emotional Intelligence series features smart, essential content on the human side of professional life from the pages of Harvard Business Review. Each book in the series offers proven research showing how our emotions impact our work lives, practical advice for managing difficult people and situations, and inspiring essays on what it means to tend to our emotional well-being at work. Uplifting and practical, these books describe the social skills that are critical for ambitious professionals to master.

©2019 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2022 Ascent Audio

Ce que les auditeurs disent de Focus

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.