Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Guide to Decision Making

Guide to Decision Making

Auteur(s): Helga Drummond
Narrateur(s): Karen Cass
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 20,49$

Acheter pour 20,49$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

An invaluable guide to arrive at better business decisions. We make decisions, and these decisions make us and our organisations. And in theory, decision-making should be easy: a problem is identified, the decision-makers generate solutions, and choose the optimal one - and powerful mathematical tools are available to facilitate the task. Yet if it is all so simple why do organisations, both private and public sector, keep making mistakes - the results of which are borne by shareholders, employees, taxpayers, and ultimately society at large?

This guide to decision making, by leading decision science academic Helga Drummond, aims to improve decision-making in organisations. It explores how and why decisions go awry in the first place - and offers practical advice on what decision-makers can do to counter the psychological, social, and other forces that can undermine individual judgment and pull organisations off course. Full of examples of good and bad decision-making from around the world, it will make listeners think more clearly about decisions big and small.

©2012 Helga Drummond (P)2013 Audible Ltd

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Guide to Decision Making

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.