Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de HBR's 10 Must Reads on Managing People, Vol. 2

HBR's 10 Must Reads on Managing People, Vol. 2

Auteur(s): Harvard Business Review
Narrateur(s): Michael Butler Murray, Teri Schnaubelt
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 17,81$

Acheter pour 17,81$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Are you a good boss - or a great one?

Get more of the management ideas you want, from the authors you trust, with HBR's 10 Must Reads on Managing People (Vol. 2). We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you master the innumerable challenges of being a manager.

With insights from leading experts including Marcus Buckingham, Michael D. Watkins, and Linda Hill, this book will inspire you to: draw out your employees' signature strengths; support a culture of honesty and civility; cultivate better communication and deeper trust among global teams; give feedback that will help your people excel; hire, reward, and tolerate only fully formed adults; motivate your employees through small wins; and foster collaboration and break down silos across your company.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Harvard Business Publishing Corporation (P)2020 Gildan Media

Ce que les auditeurs disent de HBR's 10 Must Reads on Managing People, Vol. 2

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.