Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • How Brands Grow

  • What Marketers Don't Know
  • Auteur(s): Byron Sharp
  • Narrateur(s): Daniel May
  • Durée: 6 h et 34 min
  • 4,5 out of 5 stars (22 évaluations)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de How Brands Grow

How Brands Grow

Auteur(s): Byron Sharp
Narrateur(s): Daniel May
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00$

Acheter pour 25,00$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

This audiobook provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow their brands.

It is the first audiobook to present these laws in context and to explore their meaning and application. The most distinctive element to this audiobook is that the laws presented are tried and tested; they have been found to hold over varied conditions, time and countries. This is contrary to most marketing texts and indeed, much information provides evidence that much modern marketing theory is far from soundly based.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

©2010 Byron Sharp (P)2014 Audible Inc.

D'autres livres audio du même...

narrateur:

Ce que les auditeurs disent de How Brands Grow

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    16
  • 4 étoiles
    3
  • 3 étoiles
    2
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    10
  • 4 étoiles
    6
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    2
  • 1 étoile
    1
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    13
  • 4 étoiles
    4
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    2
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Enlightening. Well worth reading.

Full of useful ideas that have practically application for marketers across the globe. This book helps us reassess the approach to growing our brands. Good logical presentation with research to back up his claims.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    2 out of 5 stars
  • Performance
    1 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars

Robot voice, ack.

The robotic voice is annoying and the book keeps referring to pdfs, which of course I can't view right now because this is an audiobook.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.