Page de couverture de How to Grow When Markets Don't

How to Grow When Markets Don't

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

How to Grow When Markets Don't

Auteur(s): Adrian Slywotzky, Richard Wise, Karl Weber
Narrateur(s): Richard Doyle
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 17,46 $

Acheter pour 17,46 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

What does a check-printing company do when fewer people write checks? Clarke American applied a dynamic new business approach that resulted in double-digit growth. What happens when a breakthrough technology saved GM's OnStar and achieved stratospheric revenues.

A truly eye-opening business audiobook, How to Grow When Markets Don't shows how old-line companies are creating new profits through "demand innovation." This powerful approach to recognizing the opportunities that surround a product instead of merely improving, asks: Where do customers spend the most time and money in areas related to my product or service? How can I help them improve their operations, reduce their risk, or grow their own revenues?

The answers lead to huge growth opportunities for both business-to-business and consumer markets.

Packed with many thought-provoking success stories, insights on how to mine your company's hidden assets, and "moves for Monday morning" that can immediately improve your bottom line, How to Grow When Markets Don't addresses today's economic challenges by providing powerful and practical strategies to generate new growth.

©2002 Mercer Management Consulting, Inc. All Rights Reserved. (P)2003 Time Warner AudioBooks. A division of the AOL Time Warner Book Group.
Développement commercial et entrepreneuriat Entrepreneurship Finances personnelles Gestion et leadership Marketing Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Gestion Innovation Direction Technologie

Ce que les auditeurs disent de How to Grow When Markets Don't

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.