Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • How to Write Copy That Sells

  • The Step-by-Step System for More Sales, to More Customers, More Often
  • Auteur(s): Ray Edwards
  • Narrateur(s): Ray Edwards
  • Durée: 4 h et 11 min
  • 4,8 out of 5 stars (20 évaluations)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de How to Write Copy That Sells

How to Write Copy That Sells

Auteur(s): Ray Edwards
Narrateur(s): Ray Edwards
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 17,53$

Acheter pour 17,53$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Writing copy that sells without seeming "salesy" can be tough, but is an essential business skill. How to Write Copy That Sells is a step-by-step guide to writing fast, easy-to-read, effective copy. It's for everyone who needs to write copy that brings in cash - including copywriters, freelancers, and entrepreneurs.

In this audiobook, you'll find copywriting techniques for email marketing, web sites, social media, sales pages, ads, and direct mail.

You'll also discover the universal hidden structure behind all persuasive copy; how to avoid the most common copywriting mistakes; a simple technique for writing copy that's easy to read; how to write powerful short copy for social media; sample headlines, bullet points, and openings; and much, much more! How to Write Copy That Sells is your indispensable guide to creating fresh, fast, effective copy that generates sales like magic.

©2016 Ray Edwards (P)2019 Tantor

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de How to Write Copy That Sells

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    16
  • 4 étoiles
    4
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    10
  • 4 étoiles
    4
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    10
  • 4 étoiles
    3
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

this is the best book. packed with info!!!

loved it. I don't know if there was a cheatsheet for this, but there should be! totally awesome 👌

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    4 out of 5 stars
  • Histoire
    4 out of 5 stars

very helpful

great content, very to the point. I found myself taking notes the whole time which is a good sign, but also made me wish this came with a PDF that broke down all the main points because in audio form there's just tonne to remember

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.