Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Inbound Content

  • A Step-by-Step Guide to Doing Content Marketing the Inbound Way
  • Auteur(s): Justin Champion
  • Narrateur(s): James Fouhey
  • Durée: 5 h et 38 min
  • 3,0 out of 5 stars (1 évaluation)

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Inbound Content

Inbound Content

Auteur(s): Justin Champion
Narrateur(s): James Fouhey
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26$

Acheter pour 22,26$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Develop and implement an effective content strategy tailored to your business' needs

Inbound Content is a step-by-step manual for attracting the right people, turning them into leads, and closing them into customers. Today, everyone knows that content is king. It's how we engage, how we inform, and how we pass the time; content is everywhere, and if you're not leveraging its power to promote your business, you've already been left behind. Having a website and social media is not enough; if you truly want to take advantage of unprecedented levels of connectedness, you have to create content that draws customers in. It's not about blindly expanding reach, it's about reaching out to the right audience. Today's marketplace is no longer about chasing the sale - with the right approach to content, your customers will come to you.

Your content must be valuable, relevant, and consistent - but how should it be implemented at the actual content-creation level? This book shows you how to develop a unified strategy, create compelling content tailored to your needs, and utilize that content to its greatest advantage in order to build your brand.

©2018 John Wiley & Sons, Inc. (P)2019 Gildan Media

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Inbound Content

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 3 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 3 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.