Page de couverture de Inside Your Customer's Imagination

Inside Your Customer's Imagination

5 Secrets for Creating Breakthrough Products, Services, and Solutions

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Inside Your Customer's Imagination

Auteur(s): Chip R. Bell
Narrateur(s): Sean Pratt
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

“Chip Bell’s unique perspective, lively illustrations, and practical advice result in one terrific resource for anyone eager to tap a customer’s ingenuity for creating breakthrough results.” (Jeanne Bliss, founder and CEO, CustomerBliss and cofounder, Customer Experience Professionals Association (CXPA))

Organizations need to offer customers breakthrough products, services, and solutions to effectively compete in today’s innovation-hungry economy. The challenge is customers often don’t know precisely what they want. As Henry Ford is reputed to have said, “If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses."

To surprise and awe your customers, Chip Bell advises developing co-creation partnerships with them. Co-creation partnerships are about fulfilling customers’ hopes and aspirations, not just their needs and expectations.

Co-creation partnerships require (1) curiosity that uncovers insight, (2) grounding that promotes clear focus, (3) discovery that fosters risk-taking, (4) trust that safeguards partnership purity, and (5) passion that inspires energized generosity.

Using examples from organizations like McDonald’s, DHL, Marriott, Lockheed Martin, Discover Financial, Ultimate Software, and many more, Bell shows how co-creation partnerships enable you to tap into the treasure trove of ideas, ingenuity, and genius-in-the-raw within every customer.

©2020 Chip R. Bell (P)2020 Chip R. Bell
Gestion et leadership Marketing et ventes Réussite personnelle Service à la clientèle Entreprise Marketing Gestion Direction Carrière Publicité

Ce que les auditeurs disent de Inside Your Customer's Imagination

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.