Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Lean Sales and Marketing

Lean Sales and Marketing

Auteur(s): Ade Asefeso MCIPS MBA
Narrateur(s): Samuel Fleming
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,20$

Acheter pour 9,20$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

When Ftse 100 Ceo's were polled and asked the question, "Are your sales people calling on the right customers, at the right time, with the right offer?" 99.3% responded, "I don't know." Which shouldn't surprise. Sales and Marketing are still the last bastions of protected turf, limited management scrutiny and lack of accountability.

Unfortunately, the important lessons learned and the gains in effectiveness and efficiency derived from lean manufacturing have not been successfully translated to the Sales and Marketing environments. And, it's understandable. Sales involves people doing business with people, not people doing activities with machines and processes. Sales is perceived to be more of an art form than a science. Yet, ironically, Sales is virtually a pure science and, as such, is both measurable and predictable. If we are correct, the disciplines of Lean can easily be applied to the Sales and Marketing functions resulting in significant increases in effectiveness and bottom line results.

©2013 Ade Asefeso MCIPS MBA (P)2014 Ade Asefeso MCIPS MBA

Ce que les auditeurs disent de Lean Sales and Marketing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.