Page de couverture de Mandarin for Customer Service People

Mandarin for Customer Service People

A Course to Learn Key Words, Phrases and Vocabulary Fast and Easily for Those in Hospitality, Travel and Other Customer-Facing Roles

Aperçu
Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Mandarin for Customer Service People

Auteur(s): Wei Zhang
Narrateur(s): Wei Zhang
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 31,26 $

Acheter pour 31,26 $

À propos de cet audio

A language guide for English speakers who work with Mandarin Chinese-speaking clients in customer service roles such as in the financial, retail, and hospitality industries. The course teaches a number of useful phrases to help communicate with Mandarin Chinese-speaking clients. Content is organized over 14 daily sessions, including reviewing core Mandarin vocabulary and spaced repetition of content to aid learning and retention.

©2022 Wei Zhang (P)2022 Historical Audiobooks
Apprentissage de la langue Chinois Marketing et ventes Service à la clientèle Marketing Chine
Pas encore de commentaire