Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Marketing Matters

  • Top Ten Tips to Achieve Discoverability in the New World of Publishing
  • Auteur(s): Cassandra Carr
  • Narrateur(s): Paul Holbrook
  • Durée: 1 h et 10 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Marketing Matters

Marketing Matters

Auteur(s): Cassandra Carr
Narrateur(s): Paul Holbrook
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71$

Acheter pour 8,71$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Cassandra Carr, an author of more than 40 works who also has 15 years of marketing experience and an MBA, offers writers 10 tips for marketing in the new age of publishing. The book is written in a concise, easy-to-understand format aimed at either beginning writers or any writer who struggles with marketing and promoting themselves and their books.

  • Tip #1: Understand branding and platform and the differences between them
  • Tip #2: Know what to do BEFORE your book launches
  • Tip #3: Know what to do AT and AFTER your book launch
  • Tip #4: Make a decision about blogging, touring, and hopping
  • Tip #5: Publish as frequently as you’re reasonably able to
  • Tip #6: Be a good citizen
  • Tip #7: Use social media and author pages to your advantage
  • Tip #8: Make your website and newsletter work for you
  • Tip #9: Create a marketing plan and actually use it
  • Tip #10: Don’t stop marketing yourself or your books

If the idea of promotion leaves you in a cold sweat, let an author who's been there and has the track record to prove it guide you on the simplest path to discoverability.

©2013-2014 Cassandra Carr (P)2014 Cassandra Carr

Ce que les auditeurs disent de Marketing Matters

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.