Page de couverture de Marketing Mess to Brand Success

Marketing Mess to Brand Success

30 Challenges to Transform Your Organization's Brand (and Your Own)!

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Marketing Mess to Brand Success

Auteur(s): Scott Jeffrey Miller
Narrateur(s): Scott Jeffrey Miller
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

"Owning your mess and being vulnerable makes you an even stronger leader and Scott Miller shows you exactly how." (Dave Hollis, best-selling author of Get Out of Your Own Way)

One man's mistake is another man's lesson. Don't let Scott Miller's success story fool you. He has made and learned from many mistakes in his career. Featuring 30 chapters with challenges like "A Name Is Not a Lead" and "Hire People Smarter Than You", Marketing Mess to Brand Success shares a career's worth of horrifying mistakes, missteps, and lessons learned. Whether you're starting a new company, a brand manager figuring out the best brand strategy or brand positioning for a niche market, or trying to land your first job as a marketing manager or brand manager, this book is designed to prepare you for many of the inevitable challenges that you will encounter.

Avoid marketing messes and square up to successes. A marketing crash course will not make you a marketing star. But having a better understanding of the role of marketing in business development and making sure you're focused and aligned with the right areas of an organization may. Each chapter inside Marketing Mess to Brand Success features true stories and relevant questions that challenge you to become a better marketing manager.

©2021 Scott Jeffrey Miller (P)2021 Tantor
Comportement des consommateurs et étude de marché Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing Marketing et ventes Prévision et planification stratégique Réussite personnelle Carrière Entreprise Succès Gestion Direction Business Success

Ce que les auditeurs disent de Marketing Mess to Brand Success

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.