Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois + 20 $ de crédit Audible

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Masters of Service

Masters of Service

Effective Strategies to Elevate the Customer Experience and Boost Satisfaction

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Masters of Service

Auteur(s): Richard Harrison
Narrateur(s): Jeremy Brock
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

À propos de cet audio

In today's competitive marketplace, delivering an exceptional customer experience is more than just a priority—it's the key to sustained success. This comprehensive guide provides essential strategies to transform how you connect with customers, ensuring their loyalty and driving your business growth. Dive deep into proven methods that elevate the customer experience, turning every interaction into an opportunity to exceed expectations.

Whether you're a business owner, customer service professional, or leader seeking to enhance your organization's customer-centric culture, this book offers actionable insights and practical tools to help you stand out in your industry.

What You'll Learn:

Customer-Centric Mindset: Discover how to build a culture that prioritizes customer needs, leading to stronger relationships and increased satisfaction.

Personalization Techniques: Learn how to tailor your services and communication to meet the unique needs of each customer, creating memorable experiences that keep them coming back.

Effective Communication: Master the art of clear, empathetic, and proactive communication that builds trust and resolves issues before they escalate.

Leveraging Technology: Explore the latest tools and technologies that streamline customer service processes, delivering seamless, efficient support.

Feedback Utilization: Understand the importance of seeking and acting on customer feedback to continuously improve your services and stay ahead of the competition.

©2024 Martin Shane Wathen (P)2024 Martin Shane Wathen
Développement commercial et entrepreneuriat Entrepreneurship Marketing et ventes Nouvelles entreprises commerciales Petites entreprises Service à la clientèle Technologie
Pas encore de commentaire