Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois + 20 $ de crédit Audible

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de No Longer Welcome

No Longer Welcome

The Epidemic of Expulsion from Early Childhood Education

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

No Longer Welcome

Auteur(s): Katherine M. Zinsser
Narrateur(s): Brenda Scott Wlazlo
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

À propos de cet audio

For over fifteen years, researchers have described a crisis in our nations' early learning classrooms. Hundreds of children are expelled from childcare and preschool every day; a rate nearly three times that of kindergarten-twelfth grade students. Each child's expulsion is symptomatic of a larger crisis—an overburdened, underfunded, undervalued, and fragmented early education system.

In early childhood, expulsion is the result of a series of adult decisions made within constrained contexts and at times blind to downstream consequences: exhausted and underpaid teachers deciding how to expend their limited attention and energy in a chaotic classroom; administrators on razor-thin budgets deciding among hiring additional personnel, providing high-quality training, or investing in adequate classroom resources; fragmented state agencies separately deciding on standards and policies and allocating funds for early intervention and consultation services.

By examining these complex causes, No Longer Welcome starts a critical conversation between and across sectors of the early childhood field. Drawing on her research and interviews with teachers, program administrators, parents, and policymakers, Dr. Zinsser presents the listener with a rich description of the myriad of factors contributing to the expulsion crisis.

©2023 Oxford University Press (P)2022 Tantor
Psychologie Psychologie et santé mentale Sciences sociales Éducation Éducation des enfants Santé Early Childhood Education
Pas encore de commentaire