Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Online Marketing

Online Marketing

Auteur(s): Murray Newlands
Narrateur(s): Ben Carter
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 21,48$

Acheter pour 21,48$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

This is Your Complete Manual of Digital Marketing Magic.

How do you stay in front when everything’s moving so fast? The internet and social media have changed how we do our jobs beyond recognition. Sometimes it’s exciting; other times it’s just frightening. Online Marketing has all the answers. Murray Newlands tells you everything you need to know: How to do it; how to do it even better; and what the future might hold. With this book you’ll get closer to your customers, increase conversions, learn more about the tools, understand digital brands, and become better networked. What more could you want?

Murray Newlands is a leading international digital marketing advisor. He consults with companies around the world to help them improve their digital strategies. A former lawyer, Murray started out in online marketing over a decade ago, and has worked with some of the leading agencies, advertisers, and networks since then. He speaks regularly at social media and marketing events in the US and the UK.

©2011 Marray Newlands (P)2012 Audible Ltd

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Online Marketing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.