Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois + 20 $ de crédit Audible

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Only at Comic-Con: Hollywood, Fans, and the Limits of Exclusivity

Only at Comic-Con: Hollywood, Fans, and the Limits of Exclusivity

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Only at Comic-Con: Hollywood, Fans, and the Limits of Exclusivity

Auteur(s): Erin Hanna
Narrateur(s): Ginger White
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

À propos de cet audio

When the San Diego Comic-Con was founded in 1970, it provided an exclusive space where fans, dealers, collectors, and industry professionals could come together to celebrate their love of comics and popular culture. In the decades since, Comic-Con has grown in size and scope, attracting hundreds of thousands of fans each summer and increased attention from the media industries, especially Hollywood, which uses the convention’s exclusivity to spread promotional hype far and wide. What made the San Diego Comic-Con a Hollywood destination? How does the industry’s presence at Comic-Con shape our ideas about what it means to be a fan? And what can this single event tell us about the relationship between media industries and their fans, past and present? Only at Comic-Con answers these questions and more as it examines the connection between exclusivity and the proliferation of media industry promotion at the longest-running comic convention in North America.

The book is published by Rutgers University Press. The audiobook is published by University Press Audiobooks.

©2019 Erin Hanna (P)2020 Redwood Audiobooks
Culture populaire Sciences sociales Études des médias Superhéros Du contenu qui fait réfléchir Fantastique Capitalisme

Ce que les critiques en disent

"This is an important book for fan studies and beyond...a must-read...." (Matt Hills, author of Fan Cultures and Doctor Who: The Unfolding Event)

“This exciting, well-researched book situates Comic-Con within the confluence of fandom, industry, and convergence.” (Derek Johnson, author of Media Franchising: Creative License and Collaboration in the Culture Industries)

Pas encore de commentaire