Our Minds Were Always Free
A History of How Black Brilliance Was Exploited—and the Fight to Retake Control
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
0,00 $ pour vos 30 premiers jours
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
0,99 $/mois pendant vos 3 premiers mois
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres
gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Précommander pour 19,29 $
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
-
Lisa E Davis
À propos de cet audio
When we think about the things that have barred success for African Americans, intellectual property law is hardly the first thing that comes to mind, if we even think of it all. We certainly don’t think of it as the launching pad for building generational wealth in the Black community, so it follows that we don’t see our favorite pop stars as revolutionary race warriors.
African American artists have finally, belatedly, come to be the owners of their art and beneficiaries of the money their art makes, after centuries of producing life-changing art. There were hundreds and thousands of Bessie Smiths before we ever got Beyoncé or Kendrick Lamar.
Lisa E. Davis, one of the foremost African American entertainment attorneys in the country, traces the epic journey Black Americans have been on, from being claimed as property to claiming the benefits of intellectual property. As she notes, “Under slavery, our minds were always free, but there was no profit from what our minds created.”
Beginning in the 18th century with the drafting of the Constitution and ending in the 21st century with a warning about the role technology will play in creative industries, Our Minds Were Always Free tells the story of the indelible legacy of Black American genius and the struggle to receive the credit and the profit that they deserved.
Pas encore de commentaire