Page de couverture de Play Money

Play Money

Or, How I Quit My Day Job and Made Millions Trading Virtual Loot

Aperçu
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE

3 mois gratuits
Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.

Play Money

Auteur(s): Julian Dibbell
Narrateur(s): Grover Gardner
Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 31 juillet 2025 à 23 h 59, heure du Pacifique. Annulation possible à tout moment.

Acheter pour 27,82 $

Acheter pour 27,82 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Play Money explores a remarkable new phenomenon that's just beginning to enter public consciousness: MMPORGs, or Massively MultiPlayer Online Role-Playing Games, in which hundreds of thousands of players operate fantasy characters in virtual environments the size of continents. With city-sized populations of nearly full-time players, these games generate their own cultures, governments, and social systems and, inevitably, their own economies, which spill over into the real world.

The desire for virtual goods - magic swords, enchanted breastplates, and special, hard-to-get elixirs - has spawned a cottage industry of "virtual loot farmers": people who play the games just to obtain fantasy goods that they can sell in the real world. The best loot farmers can make between six figures a year and six figures a month.

Play Money is an extended walk on the weird side: a vivid snapshot of a subculture whose denizens were once the stuff of mere sociological spectacle but now, with computer gaming poised to eclipse all other entertainments in dollar volume, and with the lines between play and work, virtual and real increasingly blurred, look more and more like the future.

©2006 Julian Dibbell (P)2007 Gildan Media Corp
Sciences sociales Jeu Fantastique Fiction Argent Capitalisme

Ce que les auditeurs disent de Play Money

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.