Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Powerful Phrases for Effective Customer Service

  • Over 700 Ready-to-Use Phrases and Scripts That Really Get Results
  • Auteur(s): Renee Evenson
  • Narrateur(s): Kelly D’Ambrosio
  • Durée: 7 h et 58 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Powerful Phrases for Effective Customer Service

Powerful Phrases for Effective Customer Service

Auteur(s): Renee Evenson
Narrateur(s): Kelly D’Ambrosio
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 29,13$

Acheter pour 29,13$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Let's face it, dealing with customers isn't easy. They aren't always right—or even pleasant. But experienced business author Renée Evenson ensures you always have the right words to defuse tense interactions. In Powerful Phrases for Effective Customer Service, she covers thirty challenging customer behaviors and twenty common employee-caused negative encounters to teach you how to assess circumstances, choose one of many appropriate responses, and confidently and consistently deliver customer satisfaction. Helpful sample scenarios and tangible instructions bring the phrases to life, while detailed explanations bolster your confidence so that you’ll have the right words as tools at your disposal and the skills to take action and deliver those words effectively. Practical and insightful, Powerful Phrases for Effective Customer Service ensures you’ll never again be at a loss for what to say to customers. By incorporating language that communicates welcome, courtesy, rapport, enthusiasm, assurance, regret, empathy, and appreciation, you’ll not only be capable of overcoming obstacles—you’ll strengthen all facets of your customer service.

©2012 Renee Evenson (P)2022 AMACOM

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Powerful Phrases for Effective Customer Service

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.