Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Preaching That Connects

Preaching That Connects

Auteur(s): Mark Galli, Haddon W. Robinson - foreword
Narrateur(s): Tom Parks
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,63$

Acheter pour 25,63$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Master the craft of effective communication that grabs attention and wins hearts.

Like everyone else, preachers long to be understood. Unfortunately, the rules first learned in seminary, if misapplied, can quickly turn homiletic precision into listener boredom.

To capture heart and mind, Mark Galli and Craig Larsen suggest preachers turn to the lessons of journalism. In Preaching That Connects, they show how the same keys used to create effective, captivating communication in the media can transform a sermon.

Amply illustrated from some of today’s best preachers, Preaching That Connects walks through the entire sermon, from the critical introduction to the bridge to illustrations and final application. Key points include the five techniques for generating creative ideas, your six options for illustrations, and the ten rules for great storytelling—and why the transition sentence is the hardest sentence you’ll write.

Preaching That Connects is for all who seek to hone their craft to communicate the truth of the gospel effectively.

©1994 Mark Galli and Craig Brian Larson (P)2022 Zondervan

Ce que les auditeurs disent de Preaching That Connects

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.