Press Reset
Ruin and Recovery in the Video Game Industry
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
0,00 $ pour vos 30 premiers jours
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
0,99 $/mois pendant vos 3 premiers mois
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres
gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 29,13 $
-
Narrateur(s):
-
Ray Chase
-
Auteur(s):
-
Jason Schreier
À propos de cet audio
Jason Schreier's groundbreaking reporting has earned him a place among the preeminent investigative journalists covering the world of video games. In his eagerly anticipated, deeply researched new book, Schreier trains his investigative eye on the volatility of the video game industry and the resilience of the people who work in it.
The business of videogames is both a prestige industry and an opaque one. Based on dozens of first-hand interviews that cover the development of landmark games—Bioshock Infinite, Epic Mickey, Dead Space, and more—on to the shocking closures of the studios that made them, Press Reset tells the stories of how real people are affected by game studio shutdowns, and how they recover, move on, or escape the industry entirely.
Schreier's insider interviews cover hostile takeovers, abusive bosses, corporate drama, bounced checks, and that one time the Boston Red Sox's Curt Schilling decided he was going to lead a game studio that would take out World of Warcraft. Along the way, he asks pressing questions about why, when the video game industry is more successful than ever, it's become so hard to make a stable living making video games—and whether the business of making games can change before it's too late.
Ce que les critiques en disent
“Schreier covers the notoriously secretive gaming industry [and] knows it well.”
—GQ“Jason Schreier is a huge fan of video games, and his enthusiasm is contagious.”
—Booklist“My only complaint about Blood, Sweat, and Pixels is that there wasn't more to read.”
—ForbesRare Insight with an easy to follow story.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Shows what to look for in a job in the gaming industry.
Shows the struggles of the gaming industry
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Engaging but Disjointed
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Great stories otherwise untold.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
behind the games we love
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.