Gratuit avec l'essai de 30 jours

  • Proven Social Media Strategies for Building Community and Brands in the Digital Space

  • Auteur(s): Michael Malone
  • Narrateur(s): Ward Paxton
  • Durée: 1 h et 46 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Proven Social Media Strategies for Building Community and Brands in the Digital Space

Proven Social Media Strategies for Building Community and Brands in the Digital Space

Auteur(s): Michael Malone
Narrateur(s): Ward Paxton
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,20$

Acheter pour 9,20$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Within this essential volume, leading social media expert Michael Malone explains the key approaches and philosophy that form the backbone of virtually every effective social media implementation regardless of platforms used, whether Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter or other combined options. Citing real-world strategies adopted by such diverse brands as WoodenBoat magazine and the Grateful Dead, Malone lays out fundamental guidelines without which no attempt at social media outreach will succeed. Whether you are building a social media presence catering to a large international constituency or local fans of a popular neighborhood coffeehouse, Malone's insights are sure to prove invaluable.

©2013 New Street Communications, LLC (P)2014 New Street Communications, LLC

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Proven Social Media Strategies for Building Community and Brands in the Digital Space

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.