Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois + 20 $ de crédit Audible

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de Real Influence

Real Influence

Persuade Without Pushing and Gain Without Giving In

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Abonnez-vous à Audible pour 0,99 $/mois pendant les 3 premiers mois et obtenez un crédit de 20 $ en prime sur Audible.ca. La notification de crédit sera envoyée par courriel.
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Real Influence

Auteur(s): Mark Goulston, John Ullmen
Narrateur(s): Arthur Morey
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 1 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,63 $

Acheter pour 25,63 $

À propos de cet audio

Authentic influence is about more than creating a strong initial connection--it’s about sustaining professional relationships long after an agreement has been reached.

When others sense they are being pushed, their guard goes up. In business interactions, even if the person you are pitching to does comply with your requests, lingering resentment may undermine the relationship forever. So why do most books on influence still portray it as something you do to someone else to get your way?

Based on their commitment to listening, genuine engagement, and the pursuit of win-win outcomes, doctors and authors Mark Goulston and John Ullmen share a new method that business leaders can utilize to persuade others.

In Real Influence, Goulston and Ullem teach you how to:

  • examine priorities,
  • learn about the needs of key players,
  • earn others’ attention,
  • motivate others to hear more,
  • and add value with question and actions.

Outdated approaches that portray influence as a means to get your way invites resistance and cynicism from those who recognize the techniques. Manipulative tactics fail to produce the mutual trust that sustains successful relationships.

Complete with examples of the steps in action and insights from real-world “power influencers,” Real Influence is a one-of-a-kind guide that showcases how being straight with everyone means winning for all.

Comportement des consommateurs et étude de marché Gestion et leadership Marketing Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Carrière Direction Gestion
Pas encore de commentaire