Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Root Cause - Using the 5 Whys

Root Cause - Using the 5 Whys

Auteur(s): Jeffrey Liker
Narrateur(s): Jeffrey K. Liker, George Trachilis
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 5,31$

Acheter pour 5,31$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Dr. Liker's book, Developing Lean Leaders at All Levels: A Practical Guide was a 2016 winner of the Shingo Research and Professional Publication Award. We have taken the time to extract the individual seminars and lectures of Dr. Liker used to create this world-renowned publication and offer them in a series of bite-sized, topic-specific learning modules.

Follow along as we hear Dr. Liker at those actual presentations delivered first-hand to the students of Lean and Lean Practitioners.

Follow along as Dr. Liker explains the Lean Leadership Development Model (LLDM), and how it aligns with the accepted principles of operational excellence. Learn about the behaviors required to sustain it long-term. Understand how leadership must walk the talk of True North. Find out how to actively engage in developing lean leader skills.

The teaching objectives for this section are the following:

  1. Identify three common mistakes in problem-solving
  2. Demonstrate root cause analysis as a narrowing and focusing process
  3. Associate countermeasures with hypotheses that should be tested

©2014, 2017 Jeffrey K. Liker (P)2017 Lean Leadership Institute

Ce que les auditeurs disent de Root Cause - Using the 5 Whys

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.