Obtenez 3 mois à 0,99 $/mois

OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
Page de couverture de So, You Bought a Franchise…Now What?

So, You Bought a Franchise…Now What?

The Franchise Blueprint Series

Aperçu
En profiter Essayer pour 0,00 $
L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP.
Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Vos 3 premiers mois d'Audible à seulement 0,99 $/mois
1 nouveauté ou titre populaire à choisir chaque mois – ce titre vous appartiendra.
L'écoute illimitée des milliers de livres audio, de balados et de titres originaux inclus.
L'abonnement se renouvelle automatiquement au tarif de 0,99 $/mois pendant 3 mois, et au tarif de 14,95 $/mois ensuite. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

So, You Bought a Franchise…Now What?

Auteur(s): Bradford Smith
Narrateur(s): Maxwell Glick's voice replica
En profiter Essayer pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 16 décembre 2025 à 23 h 59, HP. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Background images

Ce titre utilise une réplique vocale d'un narrateur

Une réplique vocale est une voix générée par ordinateur, créée par un narrateur afin qu'elle ressemble à sa propre voix.

À propos de cet audio

So, You Bought a Franchise...Now What? is an in-depth guide for new franchise owners, helping them navigate the critical steps and challenges of successfully opening and operating a franchise business. This book is part of The Franchise Prize? series and covers all aspects of franchise ownership—from securing financing and choosing the right location to building a strong team and growing your business. Each chapter provides practical advice, expert insights, and actionable strategies for both first-time franchisees and seasoned entrepreneurs.

Chapter Breakdown:

  • Financing and Funding:
  • Real Estate Search and Insights for Location and Lease:
  • Design and Layout of Your Franchise Location:
  • Construction and Building Out Your Franchise:
  • Vendors and Suppliers:
  • Opening Support from the Franchisor:
  • Sales and Marketing for Start-Up and Beyond:
  • Managing Your Franchise Location for Success:
  • Common Pitfalls and How to Avoid Them:

Key Themes:

  • Leveraging Franchisor Support: One of the biggest advantages of owning a franchise is the support you receive from the franchisor, including access to established business systems, training, and ongoing guidance. Franchisees are encouraged to make full use of these resources.
  • Financial Planning and Management: Sound financial management is essential for the success of any franchise. This book stresses the importance of having a clear financial plan, monitoring cash flow, and controlling expenses from the start.
  • Marketing and Customer Engagement: While franchisors typically handle national marketing, the book highlights the critical role local marketing plays in driving foot traffic and building a loyal customer base. Franchisees must actively engage with their community and customers through social media, promotions, and events.
  • Operational Efficiency: Maintaining operational efficiency is key to ensuring profitability and customer satisfaction.
©2024 Bradford Smith (P)2025 Bradford Smith
Développement commercial et entrepreneuriat Entrepreneurship Marketing et ventes Nouvelles entreprises commerciales Petites entreprises
Pas encore de commentaire