Gratuit avec l'essai de 30 jours

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Page de couverture de Society and the Internet, 2nd Edition

Society and the Internet, 2nd Edition

Auteur(s): Mark Graham - editor, William H. Dutton - editor
Narrateur(s): Keith Sellon-Wright
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 33,40$

Acheter pour 33,40$

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

How is society being reshaped by the continued diffusion and increasing centrality of the internet in everyday life and work? Society and the Internet provides key information for students, scholars, and those interested in understanding the interactions of the Internet and society. This multidisciplinary collection of theoretically and empirically anchored chapters addresses the big questions about one of the most significant technological transformations of this century, through a diversity of data, methods, theories, and approaches.

Drawing from a range of disciplinary perspectives, internet research can address core questions about equality, voice, knowledge, participation, and power. By learning from the past and continuing to look toward the future, it can provide a better understanding of what the ever-changing configurations of technology and society mean, both for the everyday life of individuals and for the continued development of society at large.

©2019 Oxford University Press (P)2019 HighBridge, a division of Recorded Books

D'autres livres audio du même...

Ce que les auditeurs disent de Society and the Internet, 2nd Edition

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.